.

شعر سوره فلق

شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۵۷ ق.ظ

ای خدا بنده ای بی پناهم/عبد حیران و گم کرده راهم
برنخیزد ز دل غیر آهم/من اسیری به چنگ گناهم

میکنم زمزمه قول حق را/قل اعوذ برب الفلق را

آنکه جنگ خدا پیشه کرده/در خلائق همه ریشه کرده
در خیال بشر بیشه کرده/بهر دین من اندیشه کرده

میکنم زمزمه قول حق را/قل اعوذ برب الفلق را

آن دمی را که شب رو نماید/یا که ظلمت ز هر سو بر آید
جای هشیاری ام غفلت آید/فتنه عقل و دلم را رباید

میکنم زمزمه قول حق را/قل اعوذ برب الفلق را

یارب از شر سحر زمانه/از خطر های جادوگرانه
هر دم آید به سویم نشانه/جز تو نبود مرا پشتوانه

میکنم زمزمه قول حق را/قل اعوذ برب الفلق را

بارالها بده اذن یادت/تا کنم صبح و شامت عبادت
الامان الامان از حسادت/از کسی که به آن کرده عادت

میکنم زمزمه قول حق را/قل اعوذ برب الفلق را

 

شاعر:حسین رشیدی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۳
گردان شهید نواب

نظرات  (۹)

سلام
احسنت به این جوشش...
خدا قوت...
۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۰۹ امیرحسین ابن مصطفی
نمیدونم برات زود تر ارزوی شهادت کنم یا بگم انقد عمر کنی که تا بعد از ظهور هم زنده بمونی بشی شاعر و روضه خونه  اقا صاحب الزمان(ع) انشاالله پیر و خرابات این راه شی خدا فیضتو اخلاصتو بیشتر کند.یاعلی(ع)
۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۲۴ فربد ذبیحیان
سلام
عالی بود
می کنم زمزمه قول حق را . . .
۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۳۳ محمد رضا شایسته فرد
سلام
بچه های گردان نواب در عرصه شعر هم دستی به قلم دارند
ما اینیم دیگه کاریش نمیشه کرد...
 :)
ب. سلام

عالی بود.

در پناه حق.
۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۱۰ پایگاه خبری،مهدوی پیروان موعود
سم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم؛



همسنگر گرامی دمت گرم!!! این مطلب شما در پایگاه خبری مهدوی پیروان موعود منتشر شد.
http://p313.ir/post-82975.html

ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://p313.ir -- info@p313.ir

به امید ظهور مولا و سرورمان که صد البته نزدیک است.
یا علی

آفرین پسر

۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۰۰ محمد جواد سالم
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

خیلی زیبا بود

یاحق
سلام..... ممنون از همه تون.... حالا وایسین... به زودی تکمیل شده شو بهتون تقدیم میکنم ان شاء الله.... این شعر باید سر از کربلا در بیاره... اینجوری دلم آروم نمیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی